Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιλεγμένα

Μην κοιμηθείς, Mahmound Darwish

  Μην κοιμηθείς Όταν πέφτει το φεγγάρι, θρυμματισμένος καθρέφτης, ο ίσκιος μεγαλώνει ανάμεσά μας, οι μύθοι ψυχοραγούν. Μην κοιμηθείς αγαπημένη, η πληγή μας παράσημο μια φωτιά στο φεγγάρι. Έξω απ' το παραθύρι μας η μέρα ένα μπράτσο που με δέχεται με τύλιξε και πέταξε, ήταν σα να 'μουν πεταλούδα σ' ανθό ροδιάς, και χείλη πάχνης χωρίς λόγια να μου μίλησαν. Μην κοιμηθείς αγαπημένη μου  έξω απ' το παραθύρι μας η μέρα. Μαχμούντ Νταρουίς* Το ποίημα περιέχεται στο βιβλίο:  Παλαιστινιακή Ποίηση , εκδ. ειρήνη Στιγμιότυπα από την παρουσίαση του βιβλίου "παλαιστινιακή ποίηση", εκδ. ειρήνη, στην ΕΣΗΕΑ, 27/3/2024, όπως παρουσιάστηκαν στο μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, 30/3/2024 Στην εκδήλωση, μεταξύ των ομιλητών ήταν και η καλή μου φίλη Αναστασία Κατσικογιάννη- Μπάστα, ποιήτρια, της οποίας η εισήγηση ήταν υπέροχη! Επίσης, για το βιβλίο μίλησε και ο Πρέσβης του Κράτους της Παλαιστίνης, Yussef Victor Dorkhom. Έτεροι ομιλητές: Γιώργος Μαργαρίτης, Ιστορικός, Σαβίνα Λίτσ

ΑΝΤΙΣΤΈΚΟΜΑΙ, Νικηφόρος Βρεττάκος




Αντιστέκομαι όπως οι ελιές της πατρίδας μου, οι σκληρές
σαν τα κόκαλα τ'αντρειωμένου, που τους λείπουν οι μαύρες
μαντήλες μονάχα για να μοιάζουν με τις μανάδες μας'
που σφηνωμένες γερά στην απόλυτη πέτρα,
αδιαφορούν για τις θύελλες, αναπνέουν τις αστραπές
και τις κάνουνε μες στους πικρούς τους
χυμούς ειρήνη και φως.

Νικηφόρος Βρεττάκος
Ημερολόγιο


























Σχόλια

  1. para poli kala auto blog

    add u to my blog list

    i love greece :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλα στο ρυθμό

    Σ' ευχαριστώ για τα
    καλά σου λόγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυνατοί στίχοι που αποπνέουν δημιουργικό πείσμα και πίστη στη ζωή...
    Καλημέρα φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ,
    Είναι η πίστη που δημιουργεί
    το θαύμα...

    Καλό βράδυ φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελένη μου, γεια σου,
    Καλή εβδομάδα να έχουμε...
    Σου εύχομαι καλό βράδυ
    και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις